15 Eylül 2015 Salı

Loreal Paris Sunkiss Saç Açıcı Jel


Herkese merhaba.
Bugün sizlere son dönemlerde büyük bir merak konusu olan,herkesin denemek istediği ama bir türlü cesaret edemediği Loreal Paris Sunkiss Saç açıcı jelden bahsedeceğim.

Tabi bu yazım saçlarını hiç boyamamış olanlara,zira üstünde kocaman "Boyanmamış Saçlar için" yazısı var.
Ama saçı boyalı olduğu halde kullananlar da var mı,var.Fakat ben boyalı saçların kesinlikle kullanmamasını öneririm.Sonuçta bu bir saç açıcı jel,boya üzerinde açıcı bir etki yapacağını ,zannetmiyorum yapsa bile saçınıza oldukça zarar verecektir.









İlk olarak ürünün dış yapısından bahsedeyim.Gördüğünüz üzere kutusuda, jelin tüpüde pembe-turuncu çok tatlı bir görünümüvar.

Aslında ürünün 01,02,03 olmak üzere üç çeşiti var.Üçününde açma kapasitesi farklı biri sarışın olanlar için,biri kumrala dönük saçlar ve diğeride kahverengiler için.Ama Türkiye'ye sadece 01 numarası gelmiş.O yüzden ben ondan bahsedeceğim.

Bu arada kutusunda yazan bilgiler,kullanımı ve güvenlik bilgilerinin resmini en alta koyucam.








Gelelim incelememize:

Ürün jel kıvamında.Kokusu aslında pek rahatsız edici bir koku değil.Ama öyle güzel bir kokuda değil.Biraz mangomsu gibi kokuyor diyebilirim.Çözemedim yani değişik bir kokusu var.
Bir tüpte 3 ya da 4 kullanımlık jel var.

Unutmadan söyleyeyim ürünü saçlarınıza sakın elle uygulamayın,youtuberların videolarında elle uyguluyorlar fakat elinizi soyabilir.Benim tavsiyem bir eldiven giyip öyle uygulamanız.

Ürünü kuru saçınıza ya da nemli saçınıza uyguladıktan sonra ister saç kurutma makinesiyle ister güneş ışığında saçlarınızı kurutuyorsunuz.Ve böylelikle içeriğindeki hidrojen peroksit saç renginizin açılmasını sağlıyor.
Ürünü uyguladıktan sonra saçınızı durulamanıza gerek yok,saçta kalmalı.


Ürün ilk çıktığında açıkçası baya meraklanmıştım.Çünkü kendimi bildim bileli böyle ışıltılı kumral saçlar istiyorum.Fakat boyatmak istemediğimden dolayı kengi kahverengi saçlarıma razı olmuştum.Sonra etrafımdaki deneyen kişilerden aldığım gazla bende hemen Gratis'e gidip 1 kutu aldım.Ama bir aralar indirimdeymiş,ben indirimi kaçırdığım için normal fiyata aldım.20 tl ye satılıyor genelde ama indirimde yakalarsanız 12 liraya bile satılan var.

Her neyse dediğim gibi bende ışıltılı kumral saçlar istediğimden bu ürünü denemeye karar verdim.

Ben bu ürünü açık kahve olan ve hiç boyanmamış saçlarımda kullandım.Bir tüpü bitirdim 4 kullanımda.Açıkçası bende pek bir etkisi olmadı.Sadece güneşe çıktığımda belli olan bir parıltı var,onun haricinde normal ışıkta en yakın arkadaşlarım bile değişikliği fark etmedi.

Acaba ben mi yanlış kullandım desem,ürünü hem nemli saçımda hem de kuru saçımda denedim.Hem kurutma makinesiyle hem de güneş ışığında kurutmayı da denedim.Ama dediğim gibi pek bir sonuç alabilmiş değilim.Ama aldığım en iyi sonuç nemli saça uyguladıktan sonra güneşte kurutmak oldu.

Benim kendi görüşüme göre birkaç uygulamada sonuç vermiyor.Şöyle bi 6-7 uygulama yaparsanız normal ışıkta fark edilebilecek bir sonuç alacaksınızdır.

En çok sorulan sorulardan biri de saçları kurutup kurutmadığı.
Arkadaşlar size dürüst olacağım.Sakın ürünü kullandıktan sonra herhangi bir bakım kremi veya spreyini kullanmamazlık etmeyin.Çünkü gerçekten kurutuyor.İnternette tanıtımından para kazanan blogger lara youtuberlara bakmayın.Onlar ürünü tanıtıp bundan para kazanıyorlar,%100 doğrusunu söylemiyorlar.Kesinlikle ekstra bir bakım kremi veya sprey kullanmanız gerek.

Zaten düşününce yani içinde bir sürü kimyasal var.Hidrojen Peroksit var nasıl saça herhangi bir zararı olmaz?
Tabi öyle büyük bir zararı yok,bakım kremleri spreyleri kullanırsanız saçınız normale döner.

Ürün saç renginden memnun olmayıp,saçlarını boyamak da istemeyenlere veya saç renginin ışıltılı güneşten açılmış gibi bir görünüme sahip olmasını isteyenlere göre gayet uygun.

Deneyebilirsiniz.Ama dediğim gibi birkaç denemeden büyük bir sonuç beklemeyin :)

Ben şuana kadar pek bir sonuç elde edemesem de umudumu kaybetmeyip bir kutu daha kullanacağım.
Sonucu sizlerle paylaşırım :)




Güvenlik Talimatı
Genel Bilgiler
Kullanım Şekli





















4 yorum:

  1. Meraba bende denemek istiyorum da benim saçım koyu kahve acaba açılma olur mu bi de kaç tüp kullanmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılma olacağını düşünüyorum ama tabiki sapsarı bi saç bekleme,açık kahveye dönüştürür büyük ihtimalle.Kaç tüp kullanman gerektiğine gelirsek bunu kesin olarak söyleyemem aslında saçını ne kadar açmak istediğine bağlı bir şey,ama bence bir tüp yeterli olmaz :)

      Sil
  2. Meraba bende denemek istiyorum da benim saçım koyu kahve acaba açılma olur mu bi de kaç tüp kullanmamız gerekiyor?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba saçlarımı üç dört ay önce ombreyken siyaha boyadım ve pişman oldum ama siyah saçın akması da çok uzun sürüyor sizce bunu kullansam saçımı kahveye dönüştürür mü komple? Ve çok büyük zarara uğrar mı saçlarım?

    YanıtlaSil